Right from the start... - Reisverslag uit Cairns, Australië van Everieke Meinema - WaarBenJij.nu Right from the start... - Reisverslag uit Cairns, Australië van Everieke Meinema - WaarBenJij.nu

Right from the start...

Door: Everieke Meinema

Blijf op de hoogte en volg Everieke

22 Januari 2013 | Australië, Cairns

Precies zoals de titel het al zegt, ik start bij het begin. De plaats waar deze droom dan ook echt begonnen is... De 4de klas van de middelbare school. Ik had toentertijd een presentatie over welke studies er allemaal waren en dus over wat je kon gaan doen na de middelbare school. Ik had toen nog werkelijk geen flauw benul van wat ik wilde gaan doen. Maar daar, op de Guide de Bres nog wel, had ik een presentatie over de studie Toerisme… Ik was verkocht! Mijn hart begon te kloppen en ik kreeg een grote lach op mijn gezicht. Ik had dan eindelijk gevonden naar waar ik al zo’n lange tijd naar heb zocht, DE perfecte opleiding voor mij: Toerisme en Recreatie. Ik hoorde toen de mogelijkheden van deze studie, de studiereisjes, de buitenlandse stages enz. En daar wist ik het al… Ik wilde ver, ver de wereld over! Toen op het Saxion in Deventer(mijn school) dit schooljaar. De stage markt, waar allemaal verschillende stands stonden van landen over de hele wereld. Ik wilde eerst naar London maar dat viel al gauw tegen. Maar toen was het daar, de stand voor Australië, ik keek wat rond en las het stage aanbod van Australië. En toen was dat gevoel er weer… Mijn hart begon weer te kloppen en er kwam weer een grote lach op mijn gezicht. DIT was het waar ik heen wilde! Na wat zenuwslopende gesprekken met de accountmanager en een skype meeting met de manager in Australië, had ik een GO! Ik mocht komen naar Australië!
Nu is alles geregeld, ik heb mijn paspoort, mijn vliegtickets en mijn visum. Ik hoef alleen nog maar mijn koffers te pakken. I’m ready to go!
Ik ben klaar voor Australië. Maar is Australië ook klaar voor mij? Dat is nog maar de vraag maar ik zal het gauw genoeg weten.

Over iets meer dan een week is het al zo ver. Vanaf 1 februari 2013 ga ik naar Australië tot 21 juli 2013 dan zal ik (hopelijk) weer veilig geland zijn op Nederlandse bodem. Ik ga stage lopen bij een Toeristisch bedrijf, genaamd Sun Tourism, dat is een organisatie die hostels, restaurant en duikscholen etc. heeft. Ik zal daar verschillende werkzaamheden gaan verrichten, maar wat precies is zelfs voor mij nog niet helemaal duidelijk… Maar dat zullen jullie ongetwijfeld snel weten.

Via deze weg wil ik vrienden/familie en anderen zoveel mogelijk op de hoogte stellen van mijn ervaringen in Australië. Ik hoop dat jullie zullen genieten van mijn verhalen en laat gerust een reactie achter!

Veel liefs, Everieke.

  • 22 Januari 2013 - 22:04

    Ellemieke:

    ik ben alvast benieuwd naar al je avonturen! :)

  • 22 Januari 2013 - 22:21

    Jennifer:

    Aaah! Spannend!!!!!

  • 22 Januari 2013 - 22:23

    Everieke Meinema:

    jaaaaa!! Er zullen hopelijk nog vele verhalen volgen :)

  • 22 Januari 2013 - 23:06

    Luus:

    Ik ga je volgen en missen ;)

  • 23 Januari 2013 - 09:35

    Everieke:

    Aaw wat lief! kga jou ook missen hoor ;-)

  • 04 Februari 2013 - 15:01

    Tante Hennie & Eefke:

    Hoi Riekie,

    Nou je bent veilig aangekomen hebben we gelezen via Facebook van Rob.
    Veel succes, plezier en werk ze :-)
    We wachten met spanning op je verhalen.
    Liefs,

    Tante Hennie & Eefke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Everieke

Dag iedereen, Allereerst hartelijk Welkom op mijn reisprofiel. Hier vind je al mijn reisverslagen die ik het komende half jaar ga schrijven tijdens mijn reis in Australië!! Ik wens iedereen veel leesplezier en schrijf gerust een leuke reactie. :) Veel Liefs, Everieke

Actief sinds 22 Jan. 2013
Verslag gelezen: 860
Totaal aantal bezoekers 8861

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 21 Juli 2013

Stage in Australië!

Landen bezocht: