Stage in Australië! - Reisverslagen van Everieke Meinema - WaarBenJij.nu Stage in Australië! - Reisverslagen van Everieke Meinema - WaarBenJij.nu

Stage in Australië!

Het is bijna zo ver, nog iets meer dan een week ga ik nar Australië!
De reis kan beginnen alles is geregeld alleen m'n koffer nog ;-).

Ik ga stage lopen in Australië voor mijn studie. Tijd om er iets moois van te maken!

Recente Reisverslagen:

19 Juli 2013

Sydney and the Outback

09 Juli 2013

Surfers Paradise

01 Juli 2013

Meet K'gari

24 Juni 2013

First stop: Brisbane!

19 Juni 2013

Feeling Free!
Everieke

Dag iedereen, Allereerst hartelijk Welkom op mijn reisprofiel. Hier vind je al mijn reisverslagen die ik het komende half jaar ga schrijven tijdens mijn reis in Australië!! Ik wens iedereen veel leesplezier en schrijf gerust een leuke reactie. :) Veel Liefs, Everieke

Actief sinds 22 Jan. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8869

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 21 Juli 2013

Stage in Australië!

Landen bezocht: